2014. október 5., vasárnap

27. hét

hé, jaj, még a végén terhesnaplónak látszik :)
nem ám, nem írom le, hogy hány centi, meg hány gramm, és hogy mije van már, és mi kéne még. Minden rendben a kicsikével, és ennyi mindenkinek elég. Mégis mostmár elég látványos kezd lenni. Pincivel talán akkor volt ekkora pocakom, mielőtt megszületett, pedig Annácska sem nagyobb, én pedig eddig kevesebbet híztam,mint legutóbb. csak mások az arányok, úgy tűnik, én meg élvezem. Kismamának  lenni jó, és punktum. Biztos a szerencsésebbek közül való vagyok, nekem semmi nyavalyám nincs ezzel kapcsolatban. 

Pinci pedig egyre aranyosabb dolgokat művel a témában. Már szépen tudja mondani, hogy ANNA, tudja, hogy a kinőtt ruhákat ANNA kapja, ad neki puszit, simit, teát, tejbegrízt, sőt, az állatos kekszből is meg szokta kínálni a pocakomat. Nagyon jószívű gyerek :) Ha alvásidő közeledik, és kérdezem, hogy ki kezdi ma a fürdést, rávágja, hogy ANNA, és ha az a kérdés, hogy ki dobálta le a rizst az etetőszék alá a hangyáknak, azt is megmondja, hogy: ANNA... igazi nagy testvér. nem kell félteni. <3

Megpróbáltam néhány pocakos képet csinálni, szerencsére Pinci belekontárkodott, így lett pont tökéletes.





Aztán hamar megunta a pocak témát, és inkább káoszkodtunk kicsit.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...